Pepp.

22:42Linn
säg vad vi ska göra i sommar Linda. peppa mig. peppa oss.
22:43Linda
Okej.
Sommaren börjar med att du kommer hem, det är lite kallt i luften men solen värmer oss. Jag är då i Irland men du får umgås med andra människor och vänta på mig. Äta gomat, bada i stugan och älska midnattssolen. Sen åker vi till Grekland och har det charterroligt med vita spetsklänningar. När vi kommer hem väntar sig årets bästa månad, enligt alla, så då har vi picknick i parken med vin, för nu är vi sådana som dricker hela dagarna och vi lämnar aldrig parken fören vi är fulla. Sen kan vi nattbada, dricka på min balkong, äta våfflor, cykla, prata och gå på kupan på lördagaroch eftersom alla har pengar tar vi måndagsöl och tisdagsöl och onsdagsöl.

Sedan fortsatte samtalet i otroligt romantiserad ton. som det alltid gör mellan Fjällström & Jones. Tack för peppen min vän.

Fridens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0