"Den otroliga vandringen 3"

Från igår for jag till stugan för att koppla bort allt och alla, ta mig enliten funderare och umgås med min familj, de har varit mycket skönt och har typ läst ut harry potter och dödsrelikerna för andra gången, även skrivit anteckningar eftrsom de är svårt att hänga med i pratet om alla horrokruxer med mera (kan inte vara lätt för barn under 19 år) ..

Följande händer rolf blir onykter, rolf och hans vänner blir högljudda, den trötta och mobbade dottern försöker överrösta alla fulla kalixbor för att få sömn, rolfs vän övertalar rolf att gå ut i skogen med honom med hundarna, rolfs vän har en lydig hund som inte gillar att jaga, vi har en älghund, rolf släpper lös våran älghund efter för många glas whiskey, våran hund kommer inte tillbaka... alla somnar, de blir morgon och lova är fortfarande borta, alla är lugna, rolf samlar ihop kompisar och far ut och letar efter lova, ingen hittar lova, vi börjar tänka på att fara hem, lova är fortfarande inte tillbaka, vi far ut med bilen och ropar och letar, rolf lär mig hur man känner igen älgspår och kollar hur nyss älgen varit på stället, mamma och rolf går runt och ropar efter lova, jag går åt andra hållet, ropar två gånger på lova, försöker busvissla men de går inte så jag säger wittwoow några gånger, hittar blåbär, sätter mig ner som en tjockis och trycker blåbär, tror att jag kommer undan med de men visar sig att jag är blå i halva fejjan och mamma inser att jag inte letat så aktivt efter hunden, vi far hem, rolf är väldigt orolig, anmäler lova som försvunnen,rolf ringer runt till hela sitt jaktlag 10 pers är peppade på att fara ut i skogen på sin söndag och leta rolfs hund, jag skulle inte änns få ihop så många om bea hade gått vilse i skogen, rolf far tillbaka till kalix för att hitta sin bästa vän, vi får se hur detta slutar..

De är nog bäst att bea och linda håller sig borta bara utifall att lova skulle visa sig att lova har dött eller nått.. annars börjar dom väl skratta igen..

Så om du skulle se en gråhund, en pittbullterrier och en beige/svart katt promenera längs E4:an mot luleå med ett filmteam så kan de vara Lova som är med i inspelningen av Den otroliga vandringen 3. Godnatt och god bless Lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0